Пропускане към основното съдържание

Лесни, вкусни и бързи овесени палачинки с кисело мляко

Овесени палачинки кисело мляко бързи лесни вкусни
Съвсем скоро опитах тези палачинки докато бях на гости. Не попитах за рецептата, но много ми се осладиха. Освен това на трапезата имаше и от любимото ми сладко от вишни…леко киселко, но сладко… Не издържах много дълго след като се прибрах и реших да попитам за рецептата. Звъннах по телефона и с изненада разбрах, че домакинята ги е приготвила за първи път. Бяха толкова вкусни, че нямаше какво да чакам повече. Залових се да ги приготвям. Оказа се, че станаха толкова бързо че ги слагах в устата за нула време…и пак за толкова изчезнаха :))). Нямаше как да не ги споделя…

Това което ще е нужно е: - (за две порции по две палачинки)

1 ч.ч. овесени ядки

1 ч.ч. кисело мляко

1 бр. яйца

1 щипка сол

1 щипка сода за хляб

блендер

Най-сложното е да си смелите овесените ядки на брашно. Аз го направих в блендер за около 1 минута разбиване на сухо. Колкото повече се разбива, по-фино става. Когато е готово изсипвате всичко останало и разбърквате с вилица. Получава се кашичка която трябва да оставите да престои поне 5 минути. През това време ядките “изпиват” влагата и ще е необходимо да добавите мъничко водичка ( около 50 мл. ). Необходимо е да получите смес за палачинки, но с фини гранулки от овесеното брашно. Загрявате тигана който ще ползвате да ги приготвите на среден огън. Колкото Ви е по-горещ, толкова по-лесно ще Ви се скъсат, за това трябва да сте внимателни към темперетурата докато ги приготвяте. Аз ползвах чугунен тиган при приготвянето им и бях доволна от резултата. От тази доза се получават около 5 - 7 бр. палачинки ( зависи от големината на тигана ). Ако броят искате да е повече и имате повече гърла в семейството ще Ви е необходима двойна доза :) сигурна съм! Така ще получите лесни, вкуси и бързи овесени палачинки с кисело мляко!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Горчица - направи си сам

 

Екзотична супа от киноа

 

Лесен домашен пастет